Hur svårt kan det vara....

att gå och lägga sej itid.. Sitter och tjatar i varje blogg inlägg att jag ska gå och lägga mej i tid för att jag är så trött. Men gör jag det då? Nej! Så jag ska inte klaga egentligen för jag får ju faktiskt skylla mej själv!
Har inte hänt så mycket idag. Bara tagit det lugnt typ. Börjat småstäda och fixa inför helgen och julen. Jimmys bror kommer ju hit imorrn tror jag så då kan det vara gött att ha det värsta gjort iallafall. Vore gött att få ett ordentligt ryck och rensa ut lite och köra iväg till tippen. Har så mycket skit som bara ligger och dräller som ska slängas men det kommer bara ut till förrådet och tar plats där istället.
Blir så irriterad på vissa hundägare. Var ute på kvällspromenaden med Tyson nu. Så såg jag på håll att det var några ute med en hund som dom hade lös. Det gör mej väl inte så mycket egentligen att vissa har hundarna lösa så länge dom har koll på dom och hundarna är normala. Men den här hunden är helt knäpp och är aggressiv mot andra hundar och ägarna är helt knäppa och säger: -Nej han är så snäll, han gör inget, din hund ser mycket farligare ut än vad min gör. När man ber dom att koppla hunden. Spelar ingen roll om man talar om att det faktiskt är koppeltvång och att det finns folk som är rädda för hundar. Skiter väl dom i. Jag tycker sånt är skitjobbigt. Tyson blev attackerad av en hund av lite större ras för några månader sen och är nu rädd för större hundar speciellt hanar. Stör mej som faan på att folk inte kan acceptera och följa regler. Varför skaffar sej folk hundar som dom inte klarar av. Kolla på tv4+ på måndagar kl 20.00 då är det hundprataren. Skitbra tv program. Skönt det vore om alla tänkte lite mer som han istället för att skaffa sej en hund för att vara cool och få respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0