Hemma!

Har tillbringat förmiddagen på stan för jag skulle kolla om ja hittade nått att ha på mej på nyår. Men icke. Funderar på att åka ut till bergvik eller nått istället. För ett tag sen hade som en jättefin klänning på veromoda där som jag funderar på att köpa. Kollade påvero moda inne i stan men den fanns inte där. Men jag köpte iallafall tandpulver, glansdroppar och lite underkläder. Hittade lite tavlor oxå men det får Jimmy följa med och godkänna och köpa. Jag hittade en som var jättefin men den kostade typ 4000 lite mycket pengar. Speciellt när Jimmy kan göra själv. Fast han ahr ju aldrig tid att måla. Lite synd. Nej nu ska jag gå och ge vovven mat och försöka hinna sova lite innan lilla busan vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0