Helg!

Gött med helg. Fast denna helgen har en massa måsten. Men det gör inget. Imorrn ska vi iväg och handla grejer inför julafton vid 10 när affären har öppnat. Mormor och morfar kommer hit och passar Nova så länge så att vi får handla ifred utan att passa massa tider och ha en unge som är sur för att hon inte får pilla på allt i affären. Bara 3 dagar kvar nu! Längtar som bara den gör jag.
Måste städa och grejja oxå. Fast så illa är det inte egentligen så det går nog ganska så fort hoppas jag. Vore skönt om vi kunde rensa ut lite skräp oxå men vi får sen om vi hinner med det. Blir nog bra.
Nu ska jag tillbaka till tvn och Bruce den allsmäktige. Sen måste jag nog städa åt fiskarna. Bäst att göra det innan jag städar på badrummet har jag kommit på. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0