God morgon!

Har vaknat gaaanska nyss. Fick lite sovmorron idag. Fast jag är lika trött ändå Sov iallafall till halv 10 10 nån gång och nu är det Jimmys tur att sova. Ska åka till pappa sen och vi ska väl vara där vid 14.00 eller nått. Hoppas bara att Nova hinner vakna så vi hinner i tid. Har ju inte köpt några julklappar än heller. Fan! Men optimistisk som jag är så tror jag på att jag ska hinna in på Toys r us på dit vägen. Fast egentligen vet jag att det kan jag bara fetglömma. Hmmmm jobbigt.. Eller så köper jag dom nästa helg istället när vi ska hem till min bror och fira hans son som fyller år. Nej nu måste jag gå och dricka kaffe innan jag somnar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0