Dags igen =)

Så vare dags igen att blogga ur sej lite.. Är ju ganska dålig på det, men jag hinner aldrig göra det och så vet jag aldrig vad jag ska skriva.
Så fort man sätter sej vid datorn så kommer Nova dirket och ska vara med. Hon står och trycker på knapparna som är på skärmen som man ändrar kontrast och flyttar bilden med osv så det är inte lätt att få nått gjort vid datron när hon är med.

Var i globen på horse show i söndags med Lina fy faan vad kul det var och vad fint det var. Är helt råsugen på att börja rida igen. Måsta bara komma på nån lösning på hur jag ska kunna genomföra det inte det lättaste eftersom jimmy inte slutar förän 21.00 på kvällarna och då orkar inte jag åka till nått stall och härja. Men fan vad kul det vore.

Usch står i ett vägskäl i livet nu när jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Har mått jättebra nu länge mycket tack vare Nova. Så himla kul med henne. Nu går hon och pratar som bara den. Hon börjar bli så stor. Tillochmed snart dags att klippa luggen på henne för den växer så hon får den snart i ögonen =D Fick brev underveckan om att hon står i kö till dagis. Känns jobbigt faktiskt. Min hjärna vet att det kommer bli skitbra på alla sätt hon får ju leka med massa barn och massa stimulans och så så det blir nog inga problem men i hjärtat gör det ont på nått vis. Vet inte alls varför men jobbigt är det. Och när hon börjar dagis måste jag ju ta tag i mitt liv. Vet inte vad jag ska göra om jag ska plugga eller jobba. Vore ju kul att plugga med vad? Är lite inne på psykologi.Tycker det är jätteintressant. Skulle vilja jobba med kognitiv beteende terapi eller vad det heter. Det låter spännande. Fast jag skulle vilja jobba med djur oxå det är ju min största dröm. Speciellt att om man får göra nått bra för dom typ vanskötta djur eller sånna som folk bara har kastat ut eller nått i den stilen. Men det är så svårt med utbildning. Men drömma går ju.
Ska nog gå och lägga mej snart börjar bli lite trött. Skadar ju inte att gå och lägga sej i tid för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0