Tralalala

Har varit hundledig idag så jag och Nova tog en shopping tur på stan med min mamma och mina bröder. Jag köpte mej en EGEN kamera och Novan fick en resväska som hon ska på fredag när hon åker till sin mormor. Tycker det är så jobbigt att behöva packa i massa kassar när hon ska sova borta.
På fredag bär det av till stockholm för vi ska till Ink Bash. Ska ta bussen dit och möta Jimmys bror och syster där för jag hittar typ ingenstans haha. Kommer bli j-vligt spännande =) Tänkte försöka passa på att shoppa lite oxå när jag ändå är där. Inga fel det heller.
Jimmy åker redan imorrn kväll fast han ska mellanlanda hos sin kusin i enköping. Har lite ångest för att jag ska sova själv imorrn natt. Men det kommer säkert gå bra. Då kanske jag kan gå och lägga mej i tid för en gångs skull oxå så jag är någorlunda pigg på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0