Tråk!!!

F*n vad tråkigt jag har!! Jimmy och dom är i studion och tatuerar och jag sitter och väntar på att klockan ska gå och att nått ska hända.. Har lust att gå ut eller nått men Nova ska sova alldeles strax så det är ingen ide. Så det är väl bar att vänta antar jag. Dryyyyyyyygt värre. Måste städa här oxå men det finns ingen motivation till det och dammsugaren är sönder oxå så det känns meningslöst att börja på nått som jag inte kan avsluta.
Längtar tills på måndag när mamma och dom kommer hem. Dom är i Norge hos min styvfars släkt för min styvfar och hans syster har fyllt 50 och 40 år så dom ska ha 90 års fest. Vi skulle oxå ha åkt dit egentligen men det är för långt att åka med Nova.
Nova är jätteduktig hon ahr lärt sej säga titta, Nova och vovve. Det går så fort med henne om mindre än två månader fyller hon ett år. Heeelt galet vad fort det går! Förut tog hon ett steg själv utan att hon visste om det. Jag tror att hon kan men hon törs inte. Hon kan gå längs möbler osv. Och hon har börjat klättra på allt. Men hon kommer väl gå såsmåningom antar jag. Måste bara tro lite på sej själv först. Nu ska jag gå och förberda bebis inför natten.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0