Strörda jävlar!

Seriöst. Det står massa studenter på gräsmattan utanför mitt hus och skriker och har sej. är dom heeelt dumma i huvet eller. Det bor typ bara barnfamiljer här vilket dom borde fatta efter som det är radhus. Tror dom att dom är dom enda här på krp eller. Seriöst asså väx upp för helvete!!!!!!!!!!

Var i sthlm i helgen på Inkbash. Skit kul var det. Jag åkte dit för att vila upp mej lite men jag var tröttare än någonsin när jag kom hem i söndags. Satt knappt nånting under hela helgen. Var och shoppade på lördagen och sen på mässan resten av helgen och där fanns det typ inga sittplatser.

Igår tvingade Lina med mej till öppningen av IKEA. Trodde det skulle va fullt med folk och att vi inte skulle ha en chans att komma in men det var helt ok faktiskt. Vi kanse köade i max 5 min för att komma in. Och när vi väl kom in så var det inte mer folk än en vanlig dag på ikea i örebro typ. Jag köpte nya tallrikar och en hol kista eller va man ska kalla det. Fast jag ska betsa om den till svart och ha den i sovrummet till att lägga överkastet och kuddarna i.

Nu blev det helt tomt i huvet. Är ganska så trött. Tänkte försöka komma ut och gå lite sen. Måste verkligen gå ner i vikt!
På lördag ska jag och Lina med och åka i Joels Impala =) =) =) Skojjigt det! Och i helgen är det Lillerudsdagarna det är nästan oxå ett måste. Ska bli kul för Nova att få en närakoupplevelse hahah. Undrar hur hon kommer reagera.

Nej nu vet ja inte va ja ska skriva mer. Så ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0