Länge sen

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Har inte haft tid eller ork. Har vart så himla trött på sistonde men jag hoppas det går över snart. Det kanske är vädret som gör det.

Har nyss vart på BVC med Nova och vägt och mätt henne. Hon växer så det knakar verkligen. På lördag är det bara en månad kvar tills hon är ett år! Det här åter har gått heeeelt sjukt fort. Hon har börjat prata massa nu så jag tror det är pratet som kommer först. Hon kan titta, tutte, heeeeej, vovve, tack tack och Nova. Undrar va man ska hitta på på ettårsdagen. Vill inte ge henne tårta och så för jag vill hålla henne borta från sötsaker så länge som möjligt. Snart måste vi köpa presenter till henne oxå =) Ska nog köpa musiksaker till henne. En xylofon och trummor och ett litet piano eller nått sånt. Det tror jag hon skulle gilla.

Sitter och väntar på en hund som inte verkar dyka upp. Vi passar min brors valp på dagarna när dom jobbar eftersom han är för liten för att vara själv hemma. En liten Golden retriver valp är det. Jättesöt är han. Tyson var lite skeptisk i början men nu kommer dom överens jättebra och har börjat busa som bara den. Kul för Ty att få en kompis att busa med. Han brukar vara jättetrött när Gandalf som valpen heter har åkt hem.

Nästa helg blir det stockholm och Ink Bash. Ska bli skitkul att komma bort lite. Känner verkligen att det behöver hända nått snart. Vi åker på fredag och kommer hem söndag kväll nångång. Nova ska vara hos min mamma hela helgen. Kommer bli jobbigt att vara ifrån henne så länge öven om jag vet att hon kommer ha det bra. Hon tycker att det är jättekul att åka till mormor.

Ikväll kommer min lillebror Theo hit och ska sova över för hans fritids är stängt och mamma jobbar. Ska bli skoj, fast jag tror han kommer hit bara för att spela tvspel hahahaha. Det är det första han gör när han kommer hit och sen sitter han där hela tiden typ. men han är söt ändå haha...

Nu ska jag gå och slappa i soffan.
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0