KUL!

Shit vad roligt jag hade i lördags! Tack Lina!!!!! jar inte haft så kul på vääääldigt länge. Lina och dom kom och hämtade mej vid nio eller nått så åkte vi till Kil och sen till Sunne och sen till kil igen och var på Wegde en sväng. Dt var så skönt att komma ut lite.. Behövs ibland verkligen. Fast jag skulle ta det lugnt och inte dricka så mkt och vara hemma nogorlunda tidigt. Blev askalas och var hemma vid tre eller nått. Så på söndagen gjorde jag inte många knop. Var helt död. Konstigt. för jag brukar inte bli så bakis. Har inte vart det dom senaste gångerna iaf. Men men det var det värt. Absolut!

På fredag ska vi åka till sthlm och gå på Ink bash. Ska bli kul men jobbigt att vara utan Nova en hel helg. Men det ska nog gå bra. Shopping bliiir! Ska bli kul och shoppa där finns ju lite mer än i lilla karlstad lixom. Fast jag vet inte hur vi kommer dit och hem än men det blir nog bra. Dumt att planera sånt i tid lixom. Våran bil funkar ju inte så bra heller. Tror bromsarna ligger på eller nått. Det suger. Hade vart gött att åka bil för då kan man packa i den osv. Men det löser sej nog. Får ta tag i det sen när Jimmy kommer hem.

Theo ska sova här inatt för hans fritids är stängt eller nått. Har haft fullt upp idag haha. Har haft tre vovvar och två ungar. Det var lite kämpigt ett tag men jag klarade det iaf. Roza var tvungen att akut åka till Jugoslavien och Chris skulle på jobbintervju och hade ingen barnvakt så Damian och Hera fick komma hit så länge. Och så hade jag ju Nova, Tyson och Gandalf oxå. Vovvarna härjade som bara den. Tyson är jättetrött nu han har typ legat och sovit ändå sen Gandalf åkte. Men det är bra för han att få busa av sej lite. Tur att min mormor var här och hjälpte till annars hade jag nog blivit knäpp av allt stoj. Haha.

Blir nog en tidig kväll idag hoppas jag. Är såå trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Säger typ varje kväll att ja ska gå och lägga mej tidigt men jag gör det aldrig. Kanske skulle jobba på att skaffa bättre självdiciplin =) Nu ska jag gå och dö i soffan eller nått för ja sitter ändå bara här och svamlar massa onödig dynga =P

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0